HORKÁ, Hana. Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou (Education to overcoming violated reciprocity between man and nature). In Danielová, L.; Horáčková, M.; Skalická, I.; Vyleťal, P. (eds.). Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol. první. Brno: Mendelova univerzita, 2013, p. 41-46. ISBN 978-80-7375-918-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1161665, author = {Horká, Hana}, address = {Brno}, booktitle = {Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol.}, edition = {první}, editor = {Danielová, L.; Horáčková, M.; Skalická, I.; Vyleťal, P. (eds.)}, keywords = {Biophile orientation of education; environmental education; eco-social theory of education; value competence – life priorities}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7375-918-6}, pages = {41-46}, publisher = {Mendelova univerzita}, title = {Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1161665 AU - Horká, Hana PY - 2013 TI - Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou VL - neuveden PB - Mendelova univerzita CY - Brno SN - 9788073759186 KW - Biophile orientation of education KW - environmental education KW - eco-social theory of education KW - value competence – life priorities N2 - V souladu s vizí života v harmonii s přírodou se tematizují nové oblasti ve vzdělávání, úzce spjaté s tzv. biofilní (propřírodní) orientací. Její charakteristiky autorka spojuje s environmentálním přístupem v intencích ekosociálních teorií vzdělávání. Zvláštní pozornost věnuje hodnotové – ekosociální – životně-orientační kompetenci učitele. Toto výzkumem podložené pojetí vzdělávání tvoří teoreticko-metodologický rámec pro návrhy jejího rozvoje. ER -
HORKÁ, Hana. Vzděláváním k překonávání narušené reciprocity mezi člověkem a přírodou (Education to overcoming violated reciprocity between man and nature). In Danielová, L.; Horáčková, M.; Skalická, I.; Vyleťal, P. (eds.). \textit{Celoživotní učení v podmínkách středních a vysokých škol.}. první. Brno: Mendelova univerzita, 2013, p.~41-46. ISBN~978-80-7375-918-6.
|