SEDLÁČEK, Martin, Milan POL, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ a Petr NOVOTNÝ. Internal setting and organizational learning in schools. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2013, roč. 18, č. 4, s. 75-92. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2013-4-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Internal setting and organizational learning in schools
Název česky Vnitřní prostředí a organizační učení ve škole
Autoři SEDLÁČEK, Martin (203 Česká republika, garant, domácí), Milan POL (203 Česká republika, domácí), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Bohumíra LAZAROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Studia paedagogica, Brno, Masarykova univerzita, 2013, 1803-7437.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW Digitální knihovna FF
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00066824
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Doi http://dx.doi.org/10.5817/SP2013-4-5
Klíčová slova česky organizační učení; škola; systematičnost učení; faktory vnitřního školního prostředí
Klíčová slova anglicky organizational learning; school; systematicity of learning; factors of internal school setting
Štítky rivok, RIVZ
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 15. 4. 2014 10:47.
Anotace
This article is one of the outcomes of a research project in which we focused on the recognition of the processes of organizational learning in Czech basic schools. In this article we deal with the dimension of the systematicity of organizational learning. In agreement with many other authors we consider the systematicity of learning in schools an important condition for the depth and, therefore, efficiency of organizational learning. We look for an answer to the question of how much influence is exerted by factors of internal school setting on the systematicity of organizational learning. For this analysis we use data of a representative survey conducted in two Regions of the Czech Republic.
Anotace česky
Článek je dalším z výstupů výzkumného projektu, ve kterém jsme se zaměřili na poznání procesů organizačního učení v českých základních školách. V tomto textu se věnujeme dimenzi systematičnosti organizačního učení ve škole. Systematičnost učení ve škole považujeme v souladu s mnohými autory za důležitý předpoklad hloubky a tedy i efektivity organizačního učení. V článku hledáme odpověď na otázku, do jaké míry ovlivňují faktory vnitřního prostředí školy systematičnost organizačního učení. Využíváme přitom data z reprezentativního šetření dvou krajů České republiky.
Návaznosti
GAP407/10/1197, projekt VaVNázev: Procesy organizačního učení a jejich vedení a řízení ve škole
Investor: Grantová agentura ČR, Procesy organizačního učení a jejich vedení ve škole
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:57