TRNOVÁ, Eva. Motivování a rozvíjení přírodovědně nadaných žáků výukovými metodami založenými na experimentech. In Jana Škrabánková, Josef Trna a kol. Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku. 1. vydání. Brno: Paido, 2013, s. 71-91. 354. ISBN 978-80-7315-244-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Motivování a rozvíjení přírodovědně nadaných žáků výukovými metodami založenými na experimentech
Název česky Motivování a rozvíjení přírodovědně nadaných žáků výukovými metodami založenými na experimentech
Název anglicky Motivation and development of students gifted in science by use of teaching and learning methods based on experiments
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Nadaní žáci a jejich učitelé v českých školách: zaměřeno na přírodovědu a matematiku, od s. 71-91, 21 s. 354, 2013.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071722
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-244-4
Klíčová slova česky experimenty; motivace; nadání; přírodovědné vzdělávání; rozvoj
Klíčová slova anglicky experiments; motivation; giftedness; science education; development
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. RNDr. Eva Trnová, PhD., učo 26136. Změněno: 1. 2. 2014 09:06.
Anotace
Autorka nabízí pohled na současné perspektivy inkluze, inovativních vzdělávacích metod a na motivování nadaných žáků v České republice ve výuce matematiky a přírodovědy. Jsou uvedeny výzkumné výstupy ve vzdělávání nadaných žáků. Kapitola je zaměřena na motivaci a rozvoj přírodovědně nadaných žáků výukovými metodami založenými na experimentech.
Anotace anglicky
The author provides current perspectives on inclusion, innovative educational methods and motivation of gifted students in Czech schools on the background of teaching science and mathematics. There are presented research results for the education of gifted students. The chapter is focused on motivation and development of science gifted students teaching/learning methods based on experimentation.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 03:25