Detailed Information on Publication Record
2013
Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy
KVIZDA, Martin, Petr MLSNA, Tomáš NIGRIN, Daniel SEIDENGLANZ, Zdeněk TOMEŠ et. al.Basic information
Original name
Metodika vymezování relevantního trhu v odvětví železniční dopravy
Name (in English)
Methodology for defining the relevant market in the the rail industry
Authors
KVIZDA, Martin (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Petr MLSNA (203 Czech Republic), Tomáš NIGRIN (203 Czech Republic), Daniel SEIDENGLANZ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Zdeněk TOMEŠ (203 Czech Republic, belonging to the institution)
Edition
2013
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Cert., akred., schvál. metodiky, specializované mapy, léčebné, památkové postupy
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
References:
RIV identification code
RIV/00216224:14560/13:00065541
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech)
relevantní trh; železniční doprava; SSNIP test; dotazníkové šetření; spotřebitelský průzkum
Keywords in English
relevant market; rail industry; SSNIP test; consumer survey
Technical parameters
Licenční smlouva k užití výsledků výzkumu a vývoje č.j. CTT 04-2014-Stu-UOHS uzavřená dne 29. 1. 2014 mezi smluvními stranami: Masarykova univerzita a Univerzita Karlova v Praze jako poskytovatelé na straně jedné a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (IČ 65349423, zastoupený JUDr. Michalem Petrem, PhD. michal.petr@compet.cz) jako příjemce na straně druhé.
Tags
Reviewed
Změněno: 3/11/2014 10:35, prof. Ing. Martin Kvizda, Ph.D.
V originále
Obsahem metodiky je doporučení postupu pro vymezování relevantního trhu v případě, kdy to řešený případ vyžaduje, zejména při řešení zneužití dominantního postavení na trhu osobních nebo nákladních železničních dopravních služeb; metodika je také použitelná při provádění doplňkových šetření v oblasti fúzí v odvětví dopravy nebo pro sestavení komplexní odvětvové analýzy v oblasti železničních dopravních služeb. Metodika je založena na inovativním využití spotřebitelského šetření (dotazníkového průzkumu) a obsahuje kompletní návod pro přípravu šetření, sestavení dotazníku a jeho vyhodnocení.
In English
The methodology is the recommended procedure for defining the relevant market when it designed the case requires, especially when dealing with abuse of a dominant position in the market for passenger or cargo rail transport services. Methodology is also applicable to conduct supplementary investigations in the area of mergers in the transport sector or to build complex sectoral analysis in the field of railway transport services. The methodology is based on an innovative use of a consumer survey.
Links
TD010063, research and development project |
|