C 2013

Fyzikální modelování – předpoklady a možnosti jeho využití ve školské praxi

VÁLEK, Jan a Petr SLÁDEK

Základní údaje

Originální název

Fyzikální modelování – předpoklady a možnosti jeho využití ve školské praxi

Název česky

Fyzikální modelování – předpoklady a možnosti jeho využití ve školské praxi

Název anglicky

Physics modeling - assumptions and its possible use in school practice

Autoři

VÁLEK, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SLÁDEK (203 Česká republika, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách II, od s. 177-197, 21 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00071768

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6635-9

Klíčová slova česky

vzdělávání; fyzika; dynamické modelování; učitel

Klíčová slova anglicky

education; physics; dynamic modeling; teacher

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 4. 2014 21:44, PhDr. Jan Válek, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Fyzikální modelování a práce s grafy vytváří předpoklady pro pochopení jevů a dějů kolem nás. Dynamické modelování chápeme, v našem pojetí, jako integrální složku fyzikálního vzdělávání. V našem výzkumu se zabýváme problematikou tvorby a používání dynamických modelů pro jednotlivé partie školské fyziky.

Anglicky

Physics modeling and work with charts creates prerequisites for understanding the phenomena and events around us. Dynamic modeling is understood in our approach as an integral component of physics education. In our research, we studied the creation and the use of dynamic models for particular part of school physics.
Zobrazeno: 28. 10. 2024 16:08