Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1163554, author = {Fialová, Ilona}, address = {Brno}, booktitle = {Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inclusive Learning Environment in Primary Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al}, keywords = {health disadvantage; education and training; epilepsy; pupil; teacher; family; classifications pupil with epilepsy; creative activity; physical activity}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6646-5}, pages = {191-210}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1163554 AU - Fialová, Ilona PY - 2013 TI - Specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066465 KW - health disadvantage KW - education and training KW - epilepsy KW - pupil KW - teacher KW - family KW - classifications pupil with epilepsy KW - creative activity KW - physical activity N2 - Kapitola je věnována výchově a vzdělávání žáků se zdravotním znevýhodněním se zřetelem na epilepsii. Žáci se zdravotním znevýhodněním, kam patří také žáci s diagnózou epilepsie, jsou přirozeně integrovaní a z pedagogického hlediska jsou považováni za řádné žáky, s ohledem na jejich speciální vzdělávací potřeby, které plynou z jejich onemocnění. V kapitole jsou dále uvedena teoretická východiska řešené problematiky, zdůrazněna je role učitele v edukačním procesu a jsou zde také uvedena určitá specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií. Text obsahuje několik doporučení pro učitele běžných základních škol, kteří se ve svých třídách s žákem s epilepsií setkávají. V závěru kapitoly je jako příklad uvedena případová studie žákyně s epilepsií, která byla zpracována v rámci výzkumných šetření Výzkumného záměru MSM0021622443. ER -
FIALOVÁ, Ilona. Specifika ve vzdělávání žáků s epilepsií (Specific Features in Teaching Pupils with Epilepsy). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. \textit{Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inclusive Learning Environment in Primary Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013. p.~191-210. ISBN~978-80-210-6646-5.
|