VÍTKOVÁ, Marie. Reflection of Inclusion in Education of Children with Physical Disabilities. In LECHTA, V., KUDLÁČKOVÁ, B. Reflection of Inclusive Education of 21st Century in Correlative Scientific Fields (How to Turn Risks into Chances). 1. vydání. Trnava: Univerzita Trnava, 2013. s. 138-143. ISBN 978-80-224-1336-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reflection of Inclusion in Education of Children with Physical Disabilities
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Trnava, Reflection of Inclusive Education of 21st Century in Correlative Scientific Fields (How to Turn Risks into Chances), od s. 138-143, 6 s. 2013.
Nakladatel Univerzita Trnava
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00071822
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-224-1336-7
Klíčová slova česky osoby s tělesným postižením; postižení centrální nervové soustavy; mozková obrna; deformace; malformace; amputace; socializace; edukace; základní škola; základní škola speciální
Klíčová slova anglicky people with physical disabilities; central nervous system disorders; cerebral palsy; deformation; malformation; amputation; socialization; education; primary schools; special schools
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 1. 4. 2014 11:24.
Anotace
The chapter describes physical disability; it focuses on the impact on people with physical disabilities and their socialization. The chapter contains the classification of physical disabilities with regard to cerebral palsy, which is simultaneously considered for multiple disabilities. Attention is paid to teaching pupils with physical disabilities in mainstream and special schools. The chapter is supplemented by case studies of pupils from selected schools.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 8. 2022 06:34