SUCHÁNEK, Petr. Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků. Online. In Ing. Pavel Jedlička, CSc. Hradecké ekonomické dny 2014. 1. vyd. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu, 2014. s. 146-152. ISBN 978-80-7435-368-0. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků
Název česky Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků
Název anglicky Competitiveness from a business perpective and its customers
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Hradecké ekonomické dny 2014, od s. 146-152, 7 s. 2014.
Nakladatel Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14560/14:00095739
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-7435-368-0
UT WoS 000398250200019
Klíčová slova česky kvalita; spokojenost zákazníka; výkonnost; konkurenceschopnost
Klíčová slova anglicky quality; customer satisfaction; performance; competitivenes
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D., učo 240814. Změněno: 20. 6. 2017 13:47.
Anotace
Předmětem článku je analýza vzájemných vztahů kvality, spokojenosti zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku. Článek je založen na výsledcích výzkumů autora provedených v rámci specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (MUNI/A/0738/2012). Cílem článku je na základě analýzy jednotlivých veličin a jejich vzájemných vztahů vytvořit komplexní model podniku, který by mohl být následným výzkumem verifikován.
Anotace anglicky
Topic of this paper is to analyze the relations of quality, customer satisfaction, performance and competitiveness. The article is based on research carried out by the author under the specific research called Impact on quality performance and competitiveness (MUNI/A/0738/2012). The aim of the article is based on an analysis of individual variables and their interrelationships to create a comprehensive model of the company which could be verified by consequent research.
Návaznosti
MUNI/A/0738/2012, interní kód MUNázev: Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
Investor: Masarykova univerzita, Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 03:25