SUCHÁNEK, Petr. Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků (Competitiveness from a business perpective and its customers). In Ing. Pavel Jedlička, CSc. Hradecké ekonomické dny 2014. 1st ed. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu, 2014, p. 146-152. ISBN 978-80-7435-368-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků
Name in Czech Konkurenceschopnost z pohledu podniku i jeho zákazníků
Name (in English) Competitiveness from a business perpective and its customers
Authors SUCHÁNEK, Petr (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Hradec Králové, Hradecké ekonomické dny 2014, p. 146-152, 7 pp. 2014.
Publisher Univerzita Hradec Králové Fakulta informatiky a managementu
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14560/14:00095739
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-7435-368-0
UT WoS 000398250200019
Keywords (in Czech) kvalita; spokojenost zákazníka; výkonnost; konkurenceschopnost
Keywords in English quality; customer satisfaction; performance; competitivenes
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Kateřina Oleksíková, Ph.D., učo 240814. Changed: 20/6/2017 13:47.
Abstract
Předmětem článku je analýza vzájemných vztahů kvality, spokojenosti zákazníka, výkonnosti a konkurenceschopnosti podniku. Článek je založen na výsledcích výzkumů autora provedených v rámci specifického výzkumu s názvem Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku (MUNI/A/0738/2012). Cílem článku je na základě analýzy jednotlivých veličin a jejich vzájemných vztahů vytvořit komplexní model podniku, který by mohl být následným výzkumem verifikován.
Abstract (in English)
Topic of this paper is to analyze the relations of quality, customer satisfaction, performance and competitiveness. The article is based on research carried out by the author under the specific research called Impact on quality performance and competitiveness (MUNI/A/0738/2012). The aim of the article is based on an analysis of individual variables and their interrelationships to create a comprehensive model of the company which could be verified by consequent research.
Links
MUNI/A/0738/2012, interní kód MUName: Vliv kvality na výkonnost a konkurenceschopnost podniku
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 25/4/2024 12:16