k
2013
Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
ČEŠKOVÁ, Tereza
Basic information
Original name
Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
Name in Czech
Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
Name (in English)
Analysis of a learning situation by its potential to develop the problem-solving competence
Edition
XX. konference ČPdS 2013, 2013
Other information
Type of outcome
Prezentace na konferencích
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
Keywords (in Czech)
výuková situace; metodologie AAA; didaktická kazuistika
Keywords in English
learning situation; AAA methodology; didactic casuistry
V originále
Poster předkládá didaktickou kazuistiku jedné výukové situace z hodiny přírodovědy na prvním stupni základní školy. K analýze využívá metodiku AAA (anotace, analýza, alterace).
In English
The poster presents a didactic casuistry of the particular learning situation from the primary Science instruction. For the analysis it uses the AAA methodology (anotation, analysis, alteration).
Links
MUNI/A/0706/2012, interní kód MU | Name: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Acronym: SKOLA 2013) | Investor: Masaryk University, Category A |
|
Displayed: 21/10/2024 02:58