Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů
ČEŠKOVÁ, Tereza. Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů (Analysis of a learning situation by its potential to develop the problem-solving competence). In XX. konference ČPdS 2013. 2013. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů |
Name in Czech | Analýza výukové situace z hlediska potenciálu rozvíjení kompetence k řešení problémů |
Name (in English) | Analysis of a learning situation by its potential to develop the problem-solving competence |
Authors | ČEŠKOVÁ, Tereza. |
Edition | XX. konference ČPdS 2013, 2013. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Presentations at conferences |
Field of Study | 50300 5.3 Education |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | výuková situace; metodologie AAA; didaktická kazuistika |
Keywords in English | learning situation; AAA methodology; didactic casuistry |
Changed by | Changed by: Mgr. Tereza Češková, Ph.D., učo 209756. Changed: 6/2/2014 15:48. |
Abstract |
---|
Poster předkládá didaktickou kazuistiku jedné výukové situace z hodiny přírodovědy na prvním stupni základní školy. K analýze využívá metodiku AAA (anotace, analýza, alterace). |
Abstract (in English) |
---|
The poster presents a didactic casuistry of the particular learning situation from the primary Science instruction. For the analysis it uses the AAA methodology (anotation, analysis, alteration). |
Links | |
---|---|
MUNI/A/0706/2012, interní kód MU | Name: Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (Acronym: SKOLA 2013) |
Investor: Masaryk University, Category A |
PrintDisplayed: 1/10/2024 01:33