BAZALOVÁ, Barbora. Žáci s Aspergerovým syndromem. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 171-183. ISBN 978-80-210-6678-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1164183, author = {Bazalová, Barbora}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {Asperger's syndrome; pupils; autism spectrum disorders; education; assessment}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {171-183}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žáci s Aspergerovým syndromem}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1164183 AU - Bazalová, Barbora PY - 2013 TI - Žáci s Aspergerovým syndromem VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - Asperger's syndrome KW - pupils KW - autism spectrum disorders KW - education KW - assessment N2 - V kapitole jsou představeni žáci s Aspergerovým syndromem, kteří jsou ve většině případů vzděláváni inkluzivně ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Teoretická východiska jsou doplněna ukázkami z praxe a postřehy autorky. Část kapitoly je věnována diagnostice. Dále je představeno dělení syndromu dle funkčnosti. Adaptace každého žáka s Aspergerovým syndromem ovlivňuje edukační proces, jak je popsáno v další části. Žáci s Aspergerovým syndromem ve většině případů dokáží s pomocí individuálního přístupu a podpory zvládnout školní docházku ve škole hlavního proudu a následně život v běžných podmínkách. ER -
BAZALOVÁ, Barbora. Žáci s Aspergerovým syndromem. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~171-183. ISBN~978-80-210-6678-6.
|