Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1164831, author = {Řehulka, Evžen}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzívní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Maunstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {pupils with special educational needs; psychological approach to learning; cognitive processes; skills; learning; socialization; stress coping}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {45-58}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Psychologické otázky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1164831 AU - Řehulka, Evžen PY - 2013 TI - Psychologické otázky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - pupils with special educational needs KW - psychological approach to learning KW - cognitive processes KW - skills KW - learning KW - socialization KW - stress coping N2 - Studie je věnována psychologickým otázkám vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Psychologický přístup je implicitně obsažen v současných pedagogických a medicínských teoriích, které se těmto otázkám v současné době nejvíce věnují. Naším cílem bylo upozornit na některé okruhy psychologických poznatků, které mohou přinést nové pohledy, inspiraci i praktické přínosy pro práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. Zaměřili jsme na kognitivní procesy, psychologii schopností a učení, aktivity a pozornosti, socializaci a na teorie zvládání zátěže. ER -
ŘEHULKA, Evžen. Psychologické otázky vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole (Psychological Issues in Education for Pupils with Special Education Needs in Primary Schools). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzívní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Maunstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~45-58. ISBN~978-80-210-6678-6.
|