2013
Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu
GRENAROVÁ, RenéeZákladní údaje
Originální název
Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu
Název česky
Hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka
Název anglicky
Evaluation of Older School-Age Learners with Specific Learning Difficulties in Russian as Second Foreign Language
Autoři
Vydání
Education, researche, development, 2013
Další údaje
Jazyk
ruština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Bulharsko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Hodnocení; žák;, specifické poruchy učení; ruský jazyk jako druhý cizí jazyk
Klíčová slova anglicky
Evaluation; learner; specific learning difficulties, Russian as second foreign language
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 11. 2. 2014 10:19, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
V originále
Lekcija rassmatrivala temu ocenivanija staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu.
Česky
Přednáška se věnovala tématu hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka.
Anglicky
The lecture was focused on the evaluation of older school-age learners with specific learning difficulties in Russian as second foreign language.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|