k 2013

Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu

GRENAROVÁ, Renée

Základní údaje

Originální název

Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu

Název česky

Hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka

Název anglicky

Evaluation of Older School-Age Learners with Specific Learning Difficulties in Russian as Second Foreign Language

Vydání

Education, researche, development, 2013

Další údaje

Jazyk

ruština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Bulharsko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Hodnocení; žák;, specifické poruchy učení; ruský jazyk jako druhý cizí jazyk

Klíčová slova anglicky

Evaluation; learner; specific learning difficulties, Russian as second foreign language

Příznaky

Mezinárodní význam
Změněno: 11. 2. 2014 10:19, PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.

Anotace

V originále

Lekcija rassmatrivala temu ocenivanija staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu.

Česky

Přednáška se věnovala tématu hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání