GRENAROVÁ, Renée. Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu. Educational Alternatives. European Union: Info Invest LTD., roč. 2015, Volume 11/Part 3, s. 12-23. ISSN 1313-2571. 2015.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Ocenivanije staršeklassnikov s specifičeskimi obrazovatelnymi narušenijami v obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu
Název česky Hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka
Název anglicky Evaluation of Older School-Age Learners with Specific Learning Difficulties in Russian as Second Foreign Language
Autoři GRENAROVÁ, Renée.
Vydání Educational Alternatives, European Union, Info Invest LTD. 2015, 1313-2571.
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Bulharsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky výuka; výzkum; hodnocení; ruský jazyk jako druhý cizí jazyk; žák, 2. stupeň; specifické poruchy učení; učitel
Klíčová slova anglicky teaching, research, evaluation, Russian as second foreign language, learner, older school-age, specific learning disabilities, teacher
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D., učo 2079. Změněno: 11. 6. 2015 22:53.
Anotace
Statja traktirujet rezultaty issledovanij ocenivanija staršeklassnikov s specifičeskimi narušenijami razvitija školnych navykov u staršeklassnikov pri obučeniji russkomu jazyku kak vtoromu inostrannomu. Issledovanije bylo osuščestvleno v 2014-om i 2015-om godach v ramkach issledovatelskogo projekta MSM0021622443 Osobyje obrazovatelnyje potrebnosti učenikov v kontekste Ramočnoj obrazovatelnoj programmy.
Anotace česky
Studie se zabývá výsledky výzkumu hodnocení žáků staršího školního věku se specifickými poruchami učení ve výuce ruštině jako druhého cizího jazyka.Výzkum byl realizován v roce 2014 a 2015 jako součást výzkumného záměru MSM0021622443 Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
The text brings the results of research study focusing on the issues of evaluation in Russian language teaching as second foreign language to learners with specific learning difficulties. The research was conducted in 2014 and 2015 as a part of the research project MSM0021622443 Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 09:17