BARTOŇOVÁ, Miroslava. Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole v kraji Vysočina (Inclusion of Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Elementary Schools in the Vysočina Region). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 35-46. ISBN 978-80-210-6515-4. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1164968, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {inclusion; teacher; education; pupil with mild intellectual disability; qualitative research; questionnaire; school environment}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6515-4}, pages = {35-46}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole v kraji Vysočina}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1164968 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole v kraji Vysočina VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021065154 KW - inclusion KW - teacher KW - education KW - pupil with mild intellectual disability KW - qualitative research KW - questionnaire KW - school environment N2 - Kapitola prezentuje kvalitativní výzkumné šetření zaměřené na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Hlavním cílem výzkumného šetření bylo popsat a analyzovat faktory ovlivňující proces inkluze žáků s lehkým mentálním postižením ve vybrané základní škole v kraji Vysočina. V kapitole je uvedena parciální část výzkumu orientovaného na dva indikátory: pohled učitele na žáka s lehkým mentálním postižením v edukaci a klima třídy. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základní škole v kraji Vysočina (Inclusion of Pupils with Mild Intellectual Disabilities in Elementary Schools in the Vysočina Region). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~35-46. ISBN~978-80-210-6515-4.
|