BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona. Analýza názorů rodičů na problematiku narušené komunikační schopnosti u žáků mladšího školního věku. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. s. 94-102. ISBN 978-80-210-6515-4. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza názorů rodičů na problematiku narušené komunikační schopnosti u žáků mladšího školního věku
Název anglicky Analysis of Parents´ Opinions on Communication Disorders in Primary School Pupils
Autoři BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění, od s. 94-102, 9 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072002
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6515-4
Klíčová slova česky žák mladšího školního věku; komunikační schopnost; narušená komunikační schopnost; rodiče žáků; sociální statut
Klíčová slova anglicky primary school pupils; communication skills; communication disorders; pupils’ parents; social status
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 11. 2. 2014 16:58.
Anotace
Kapitola se zabývá determinanty narušené komunikační schopnosti u žáků mladšího školního věku. Přestože objektivně nemusí být narušení komunikační schopnosti považováno za závažné, je třeba brát v potaz subjektivní hodnocení nedostatků v komunikaci samotným žákem. V kapitole jsou uvedeny závěry výzkumů, v nichž je analyzována problematika narušené komunikační schopnosti u žáků 1. stupně ZŠ z pohledu rodičů.
Anotace anglicky
The chapter focuses on the determinants of communication disorders in primary school pupils. Although the communication disorder may not be considered serious, it is necessary to take into account pupil's subjective perspective of communication deficiencies. The chapter presents research results which analyse parents' opinions on communication disorders in primary school pupils.
Návaznosti
MUNI/A/0709/2012, interní kód MUNázev: Intervence pro inkluzi ve vzdělávání (Akronym: IIV)
Investor: Masarykova univerzita, Intervence pro inkluzi ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:41