CHALOUPKOVÁ, Soňa. Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické (The Use of Elements of Alternative Methods in Teaching Pupils in Practical Primary Schools). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 182-191. ISBN 978-80-210-6515-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Využití prvků alternativních metod ve vyučovacím procesu na základní škole praktické
Name (in English) The Use of Elements of Alternative Methods in Teaching Pupils in Practical Primary Schools
Authors CHALOUPKOVÁ, Soňa (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vydání. Brno, Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění, p. 182-191, 10 pp. 2013.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/13:00072011
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-210-6515-4
Keywords (in Czech) lehké mentální postižení; vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením; základní škola praktická; vyučovací proces; alternativní metody
Keywords in English mild intellectual disability; education of pupils with mild intellectual disabilities; practical primary school; teaching; alternative methods
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Changed: 11/2/2014 17:55.
Abstract
Kapitola je zaměřena na použití alternativních metod na základních školách praktických v České republice. V kapitole je představen výzkum, který byl realizován v základních školách praktických v České republice v roce 2011. Jsou zde vyhodnoceny dílčí výsledky a prezentovány závěry šetření.
Abstract (in English)
The chapter focuses on the use of alternative methods in practical primary schools in the Czech Republic. The chapter presents a research project, which was realized in the year 2011. Partial results and conclusions are presented in the chapter.
Links
MUNI/A/0709/2012, interní kód MUName: Intervence pro inkluzi ve vzdělávání (Acronym: IIV)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 7/5/2024 08:35