Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165031, author = {Hamalová, Markéta and Kopečný, Petr}, address = {Brno}, booktitle = {Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {communication; language level; communication disorder; pupils with mild intellectual disabilities; practical primary school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6515-4}, pages = {192-202}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Komunikační schopnost žáků základní školy praktické}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165031 AU - Hamalová, Markéta - Kopečný, Petr PY - 2013 TI - Komunikační schopnost žáků základní školy praktické VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021065154 KW - communication KW - language level KW - communication disorder KW - pupils with mild intellectual disabilities KW - practical primary school N2 - V kapitole jsou představeny výsledky analýzy výzkumného šetření, zaměřené na komunikační schopnost u žáků s lehkým mentálním postižením, kteří navštěvují základní školu praktickou. Text předkládá teoretické poznatky z oblasti komunikace a narušené komunikační schopnosti, zaměřuje se na žáka s lehkým mentálním postižením, popisuje charakteristické rysy těchto žáků, možnosti jejich edukace a narušenou komunikační schopnost jedinců s lehkým mentálním postižením. Výsledky kvalitativního šetření vypovídají o narušené komunikační schopnosti v rámci jednotlivých jazykových rovin, komunikačním procesu ve výuce a poskytované logopedické intervenci. ER -
HAMALOVÁ, Markéta and Petr KOPEČNÝ. Komunikační schopnost žáků základní školy praktické (Communication Skills in Pupils of Practical Primary Schools). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~192-202. ISBN~978-80-210-6515-4.
|