Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165061, author = {Hricová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {deafblindness; a pupil with deafblindness; special schools; FEP SS; pedagogical and psychological counselling services; subject communication; structuring of time and space}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {125-153}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žáci s hluchoslepotou}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165061 AU - Hricová, Lenka PY - 2013 TI - Žáci s hluchoslepotou VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - deafblindness KW - a pupil with deafblindness KW - special schools KW - FEP SS KW - pedagogical and psychological counselling services KW - subject communication KW - structuring of time and space N2 - Kapitola pojednává o vzdělávání žáků s hluchoslepotou v základní škole speciální. Zabývá se možnostmi a podmínkami vzdělávání a možnostmi komunikace žáků s hluchoslepotou, uvádí definice postižení a věnuje se charakteristice žáků s hluchoslepotou. V kapitole jsou uvedeny dva příklady vzdělávání žáků s hluchoslepotou v základní škole speciální, je poukázáno na vymezení legislativního rámce vzdělávání a na možnosti poradenství v této oblasti. ER -
HRICOVÁ, Lenka. Žáci s hluchoslepotou. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. s.~125-153. ISBN~978-80-210-6673-1. 2013.
|