VOJTOVÁ, Věra. Potřeby intervenční praxe jako zdroje výzkumu. In VOJTOVÁ, V., ČERVENKA. K. et al. Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 12-15. ISBN 978-80-210-6645-8. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Potřeby intervenční praxe jako zdroje výzkumu
Název anglicky Intervention Practice Needs as the Resource for Research
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion. od s. 12-15, 4 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072099
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6645-8
Klíčová slova česky speciální pedagogika; intervence; výzkum; praxe; učení; výuka; porucha chování
Klíčová slova anglicky special education; intervention; research; practice; learning; teaching; behaviour disorder
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 24. 3. 2014 19:35.
Anotace
V kapitole vymezujeme koncept výzkumných strategií prezentovaných v monografii. Potřeba praxe přináší do intervenčních procesů prostředky i témata k výzkumu jako zdroje pro informovanou intervenci. Vytváří tak současně i prostor pro výzkum efektivity cílených speciálněpedagogických procesů.
Anotace anglicky
The chapter defi nes the concept of research strategies presented in this book. The need for educational practice provides the means and the topics for research as resources of informed intervention to the intervention processes. It simultaneously creates space for research of eff ectiveness of targeted special educational processes.
Návaznosti
MUNI/A/0709/2012, interní kód MUNázev: Intervence pro inkluzi ve vzdělávání (Akronym: IIV)
Investor: Masarykova univerzita, Intervence pro inkluzi ve vzdělávání, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 01:46