CHLÁDKOVÁ, Alena and Věra VOJTOVÁ. Srovnání intervenčních přístupů u žáků s problémy v chování ve Finsku a České republice (Intervention Strategies for Pupils with Behavioural Difficulties in Finland and the Czech Republic). In VOJTOVÁ, V., ČERVENKA. K. et al. Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 58-67. ISBN 978-80-210-6645-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165443, author = {Chládková, Alena and Vojtová, Věra}, address = {Brno}, booktitle = {Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion.}, edition = {1.}, editor = {VOJTOVÁ, V., ČERVENKA. K. et al}, keywords = {behavioural problems; integration; intervention; special support system; special educational needs; inclusion; crossnational comparison}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6645-8}, pages = {58-67}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Srovnání intervenčních přístupů u žáků s problémy v chování ve Finsku a České republice}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165443 AU - Chládková, Alena - Vojtová, Věra PY - 2013 TI - Srovnání intervenčních přístupů u žáků s problémy v chování ve Finsku a České republice VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066458 KW - behavioural problems KW - integration KW - intervention KW - special support system KW - special educational needs KW - inclusion KW - crossnational comparison N2 - V kapitole představujeme komparativní studii podpory a intervence dětí s problémy v chování v podmínkách finské a české základní školy. Výzkumné šetření analyzuje a srovnává strategie a podmínky speciální podpory cílové skupiny v praxi škol obou školských sytémů. S vědomím omezených možností výzkumné studie na vybraných dvou školách přistupujeme k výstupům jako k inspirativním zdrojům pro další možné výzkumy a praxi škol s cílem posílit myšlenku práva na vzdělávání v podmínkách běžné základní školy i pro děti s problémy v chování. ER -
CHLÁDKOVÁ, Alena and Věra VOJTOVÁ. Srovnání intervenčních přístupů u žáků s problémy v chování ve Finsku a České republice (Intervention Strategies for Pupils with Behavioural Difficulties in Finland and the Czech Republic). In VOJTOVÁ, V., ČERVENKA. K. et al. \textit{Intervence pro inkluzi. Intervention for Inclusion.}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~58-67. ISBN~978-80-210-6645-8.
|