PRAVDOVÁ, Blanka and Vlastimil ŠVEC. Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín. In Učíme psychologii/Teaching psychology 2012. 2012.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Pedagogické praxe jako prostor pro integraci poznatků z psychologických a pedagogických disciplín
Authors PRAVDOVÁ, Blanka and Vlastimil ŠVEC.
Edition Učíme psychologii/Teaching psychology 2012, 2012.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Changed by Changed by: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Changed: 24/6/2014 14:41.
Abstract
Obsahem sdělení je argumentace pro integraci pedagogických a psychologických poznatků, které si studenti učitelství osvojují v předmětech tzv. společného učitelského základu. Prostorem pro tuto integraci jsou pedagogické praxe studentů. Tato integrace zároveň předpokládá inovovaný obsah pedagogicko-psychologických předmětů řazených podle této posloupnosti klíčových obsahů: 1. Já jako budoucí učitel, 2. Žáci a jejich učení, 3. Interakce učitel-žáci, 4. kurikulum aprobačních předmětů.
PrintDisplayed: 28/5/2024 00:12