VÍTKOVÁ, Marie. Inkluzivní vyučování a inkluzivní didaktika se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu (Inclusive Teaching and Inclusive Didactics for Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 31-44. ISBN 978-80-210-6678-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165484, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {inclusive education; inclusive didactics; inclusive teaching; pupils with special educational needs; inclusive schools; special education support services; individual education plan}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {31-44}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Inkluzivní vyučování a inkluzivní didaktika se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165484 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Inkluzivní vyučování a inkluzivní didaktika se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - inclusive education KW - inclusive didactics KW - inclusive teaching KW - pupils with special educational needs KW - inclusive schools KW - special education support services KW - individual education plan N2 - V kapitole je charakterizováno inkluzivní vzdělávání v komparaci vybraných zemí, analyzovaná teorie a praxe ve vývoji inkluzivní školy a charakterizovány podmínky pro zachování inkluzívního školního klimatu a vytvoření inkluzivní didaktiky a inkluzivního vyučování, jako nejvhodnější způsobu vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v heterogenních skupinách. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Inkluzivní vyučování a inkluzivní didaktika se zřetelem na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu (Inclusive Teaching and Inclusive Didactics for Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~31-44. ISBN~978-80-210-6678-6.
|