BARTOŇOVÁ, Miroslava. Individualizace a diferenciace v procesu edukace v inkluzivním prostředí (Individualisation and Differentiation for Teaching in Inclusive Learning Environments). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 195-206. ISBN 978-80-210-6678-6. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165502, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {differentiation; individualization; teaching; pupils with special educational needs; primary schools; inclusion; heterogeneous classes}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {195-206}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Individualizace a diferenciace v procesu edukace v inkluzivním prostředí}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165502 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Individualizace a diferenciace v procesu edukace v inkluzivním prostředí VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - differentiation KW - individualization KW - teaching KW - pupils with special educational needs KW - primary schools KW - inclusion KW - heterogeneous classes N2 - V kapitole je charakterizován přístup učitele k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami s využitím principu diferenciace a individualizace v edukačním procesu v prostředí inkluze. Úkolem základní školy je podporovat všechny žáky, i ty, kteří mají rozdílné předpoklady k učení. V kapitole je uvedeno několik výzkumných šetření, jak může učitel s úspěchem postupovat v heterogenní třídě ve škole hlavního vzdělávacího proudu. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Individualizace a diferenciace v procesu edukace v inkluzivním prostředí (Individualisation and Differentiation for Teaching in Inclusive Learning Environments). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~195-206. ISBN~978-80-210-6678-6.
|