BARTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie hodnocení v inkluzivní škole. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 207-217. ISBN 978-80-210-6678-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1165504, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}, edition = {1. vydání}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {evaluation; assessment; special education measures; pupils; schools; teaching; inclusive schools; self-esteem; verbal evaluation; strategies}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6678-6}, pages = {207-217}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Strategie hodnocení v inkluzivní škole}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1165504 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Strategie hodnocení v inkluzivní škole VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066786 KW - evaluation KW - assessment KW - special education measures KW - pupils KW - schools KW - teaching KW - inclusive schools KW - self-esteem KW - verbal evaluation KW - strategies N2 - Kapitola specifikuje proces hodnocení v inkluzivní škole. Nahlížíme na hodnocení jako prostředek, který je součástí podpůrné diagnostiky. Každé hodnocení je založeno na porovnávání současného stavu žáka. Součástí hodnocení žáků je jeho sebehodnocení. V kapitole prezentujeme jednotlivé výzkumné šetření. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie hodnocení v inkluzivní škole. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Vzdělávání se zaměřením na inkluzivní didaktiku a vyučování žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole hlavního vzdělávacího proudu. Education Focusing on Inclusive Didactics and Teaching Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~207-217. ISBN~978-80-210-6678-6.
|