Informační systém MU
KOPEČNÝ, Petr. Stimulace komunikačních schopností u dospělých osob se zdravotním postižením. In PANČOCHA, Karel, Lucie PROCHÁZKOVÁ a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ et al. Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 175-186. ISBN 978-80-210-6306-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stimulace komunikačních schopností u dospělých osob se zdravotním postižením
Název anglicky Stimulation of Communication Abilities of Adults with Disabilities
Autoři KOPEČNÝ, Petr (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením, od s. 175-186, 12 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072156
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6306-8
Klíčová slova česky stimulace; logopedická intervence; komunikační schopnosti; symptom; domov pro osoby se zdravotním postižením
Klíčová slova anglicky stimulation; speech therapy; communication skills; symptom; homes for persons with disabilities
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D., učo 221806. Změněno: 23. 2. 2017 16:19.
Anotace
Kapitola pojednává o možnostech speciálně pedagogických-logopedických přístupů k rozvoji komunikačních dovedností osob se symptomatickými poruchami řeči žijících v zařízeních sociálních služeb pobytového typu. V kapitole jsou představena dílčí výzkumná data získaná z provedených kvantitativně orientovaných šetření, která se zaměřovala na analýzu poskytování logopedické intervence v domovech pro osoby se zdravotním postižením v České republice.
Anotace anglicky
This chapter deals with speech therapy approaches to the development of communication skills of persons with symptomatic speech disorders who are in residential care. This chapter presents partial research outcomes obtained from a quantitative survey that focused on the analysis of speech intervention in homes for persons with disabilities in the Czech Republic.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 28. 7. 2024 22:35