VÍTKOVÁ, Marie. Speciálněpedagogická podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole hlavního vzdělávacího proudu. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. s. 31-38. ISBN 978-80-210-6646-5. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Speciálněpedagogická podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole hlavního vzdělávacího proudu
Název anglicky Special Educational Support for Pupils with Special Educational Needs in Mainstream Schools
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vydání. Brno, Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools, od s. 31-38, 8 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072168
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6646-5
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; žák se speciálními vzdělávacími potřebami; školní věk; speciálněpedagogická podpora; základní škola; škola hlavního vzdělávacího proudu
Klíčová slova anglicky inclusive education; pupils with special educational needs; school age; special educational support; primary school; mainstream school
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 16. 2. 2014 17:00.
Anotace
V kapitole jsou prezentovány cíle v současném školství se zřetelem na edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základní škole. Je analyzována speciálněpedagogická podpora žáků se zřetelem na druh a stupeň postižení s četnými odkazy na provedená výzkumná šetření.
Anotace anglicky
The chapter presents the current educational system objectives with focus on teaching pupils with special educational needs in primary school. The chapter analyses special educational support for pupils with focus on the type and severity of disability with references to numerous research studies.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 22:25