VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ. Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru. In Štréblová, M. Podpora integrativního vzdělávání v Praze. 1. vydání. Praha: Magistrát hlavního města Prahy. s. 64-79. ISBN 978-80-260-5261-6. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru
Autoři VÍTKOVÁ, Marie a Miroslava BARTOŇOVÁ.
Vydání 1. vydání. Praha, Podpora integrativního vzdělávání v Praze, od s. 64-79, 16 s. 2013.
Nakladatel Magistrát hlavního města Prahy
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-260-5261-6
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; lehké mentální postižení; výzkumný záměr
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 24. 2. 2014 12:20.
Anotace
Příspěvek je zaměřený na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením s respektováním současné legislativy a výsledků ískaných z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007 -2013.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:11