D 2013

Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru

VÍTKOVÁ, Marie and Miroslava BARTOŇOVÁ

Basic information

Original name

Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru

Edition

1. vydání. Praha, Podpora integrativního vzdělávání v Praze, p. 64-79, 16 pp. 2013

Publisher

Magistrát hlavního města Prahy

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-260-5261-6

Keywords (in Czech)

inkluzivní vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; lehké mentální postižení; výzkumný záměr
Změněno: 24/2/2014 12:20, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Abstract

V originále

Příspěvek je zaměřený na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením s respektováním současné legislativy a výsledků ískaných z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007 -2013.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education