VÍTKOVÁ, Marie and Miroslava BARTOŇOVÁ. Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru. In Štréblová, M. Podpora integrativního vzdělávání v Praze. 1. vydání. Praha: Magistrát hlavního města Prahy, 2013, p. 64-79. ISBN 978-80-260-5261-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Analýza stavu inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základním vzdělávání v rámci výzkumného záměru
Authors VÍTKOVÁ, Marie and Miroslava BARTOŇOVÁ.
Edition 1. vydání. Praha, Podpora integrativního vzdělávání v Praze, p. 64-79, 16 pp. 2013.
Publisher Magistrát hlavního města Prahy
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-260-5261-6
Keywords (in Czech) inkluzivní vzdělávání; žáci se speciálními vzdělávacími potřebami; lehké mentální postižení; výzkumný záměr
Changed by Changed by: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Changed: 24/2/2014 12:20.
Abstract
Příspěvek je zaměřený na analýzu inkluzivního vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením s respektováním současné legislativy a výsledků ískaných z empirických šetření v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV v letech 2007 -2013.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 27/6/2024 11:05