VÍTKOVÁ, Marie. Žáci s tělesným postižením. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 155-176. ISBN 978-80-210-6673-1. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166076, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {people with physical disabilities; central nervous system disorders; cerebral palsy; deformation; malformation; amputation; socialization; education; primary schools; special schools}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {155-176}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Žáci s tělesným postižením}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166076 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Žáci s tělesným postižením VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - people with physical disabilities KW - central nervous system disorders KW - cerebral palsy KW - deformation KW - malformation KW - amputation KW - socialization KW - education KW - primary schools KW - special schools N2 - V kapitole je zpracována téma tělesného postižení, co přináší osobám s tělesným postižením, jaký vliv má na socializaci člověka s tělesným postižením. Uvedena je klasifikace tělesného postižení se zřetelem na mozkovou obrnu, která se současně opovažuje za kombinované postižení. Pozornost je věnovaná vzdělávání žáků s tělesným postižením v běžných a speciálních školách. Kapitola je doplněna kazuistikami žáků z vybraných škol. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Žáci s tělesným postižením. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s.~155-176. ISBN~978-80-210-6673-1.
|