VÍTKOVÁ, Marie. Přístupy k edukaci dětí s těžkým postižením v raném a předškolním věku. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. s. 207-216. ISBN 978-80-210-6673-1. 2013. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166078, author = {Vítková, Marie}, address = {Brno}, booktitle = {Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}, edition = {1. vydání}, editor = {OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al}, keywords = {early and preschool age; children with severe disabilities; family; early intervention; special education counselling centre; preschool education; kindergarten; the Framework Education Programme for Preschool Education}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6673-1}, pages = {207-216}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Přístupy k edukaci dětí s těžkým postižením v raném a předškolním věku}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166078 AU - Vítková, Marie PY - 2013 TI - Přístupy k edukaci dětí s těžkým postižením v raném a předškolním věku VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066731 KW - early and preschool age KW - children with severe disabilities KW - family KW - early intervention KW - special education counselling centre KW - preschool education KW - kindergarten KW - the Framework Education Programme for Preschool Education N2 - V kapitole jsou charakterizována edukativní a podpůrná opatření v raném a předškolním věku u dětí s těžkým postižením. Jsou analyzovány úkoly rané péče na základě zákona o sociálních službách a je uveden příklad spokojenosti matek s poskytovanou péčí na základě realizovaných rozhovorů, které byly součástí původních výsledků výzkumu. Podrobně jsou rozebírány podmínky v mateřských školách pro vzdělávání dětí se zdravotním postižením a ve třídách přípravného stupně základní školy speciální se zřetelem na využívání Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. ER -
VÍTKOVÁ, Marie. Přístupy k edukaci dětí s těžkým postižením v raném a předškolním věku. In OŠLEJŠKOVÁ, H., VÍTKOVÁ, M. et al. \textit{Východiska, podmínky a strategie ve vzdělávání žáků s těžkým postižením na základní škole speciální. Bases, Conditions and Strategies for Teaching Pupils with Severe Disabilities in Special Schools.}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita. s.~207-216. ISBN~978-80-210-6673-1. 2013.
|