Detailed Information on Publication Record
2013
Plánování etopedické intervence jako průsečík představ o minulosti, současnosti a budoucnosti
ČERVENKA, KarelBasic information
Original name
Plánování etopedické intervence jako průsečík představ o minulosti, současnosti a budoucnosti
Name (in English)
Intervention Planning and the Role of Representations of Behavioural Difficulties Dynamics
Authors
Edition
1. vyd. Brno, Východiska pro speciálněpedagogické intervence v etopedii, p. 43-52, 10 pp. 2013
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-6617-5
Keywords (in Czech)
etopedie; porucha chování; problémy v chování; intervence; individuální potřeby; perspektiva; edukace;
Keywords in English
conduct disorder; behavioural difficulties; intervention; individual needs; perspective; education;
Tags
Reviewed
Změněno: 25/3/2014 10:31, doc. Mgr. et Mgr. Karel Červenka, Ph.D.
V originále
Text tematizuje vztah představ, které si jak intervenující pedagogové, tak „problémové“ děti vytvářejí o minulosti, současnosti a budoucnosti „problémového“ chování, a jejich možných důsledků pro výsledky etopedické intervence. V optice informované intervence jsou představy, které si vytvářejí o vývoji svého „problémového“ chování samy děti, specifickým projevem jejich individuálních odlišností a proto i důležitým faktorem v rámci plánování etopedické intervence. Úvahy se opírají o závěry kvalitativního výzkumu.
In English
The text focuses on the role of representations of behavioural difficulties dynamics, representations created by teachers as well as children actors within the process of planning the special educational needs intervention. From the point of view of informed intervention concept such representations can be seen as an indicator of individual educational needs of the children.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|