BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení (Specific Features in Teacing Pupils with Specific Leasing Disabilities). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 139-154. ISBN 978-80-210-6646-5. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1166472, author = {Bartoňová, Miroslava}, address = {Brno}, booktitle = {Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy}, edition = {1. vyd.}, editor = {BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M.}, keywords = {specific learning disabilities dyslexia dysgraphia dysortographia phonological awareness}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6646-5}, pages = {139-154}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Specifika ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1166472 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2013 TI - Specifika ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení VL - neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066465 KW - specific learning disabilities dyslexia dysgraphia dysortographia phonological awareness N2 - Kapitola vymezuje okruh žáků se specifickými poruchami učení a chování z hlediska jejich projevů a osobnostních charakteristik. V úvodu se věnujeme teoretickému vymezení problému, charakterizujeme projevy specifických poruch učení a zákonitosti v edukaci, přičemž se zaměřujeme i na strategie a konkrétní příklady z pedagogické praxe. Text je doplněn případovými studiemi a dílčími výzkumnými šetřeními. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Specifika ve vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení (Specific Features in Teacing Pupils with Specific Leasing Disabilities). In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. \textit{Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~139-154. ISBN~978-80-210-6646-5.
|