VOJTOVÁ, Věra. Dramatická výchova jako zdroj pro výzkum a intervenční praxi speciální pedagogiky (pomáhajících profesí). In VOJTOVÁ, V. a M. PAVLOVSKÁ. Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů. 1. vyd. Brno: MuniPress. s. 19-26. ISBN 978-80-210-6518-5. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dramatická výchova jako zdroj pro výzkum a intervenční praxi speciální pedagogiky (pomáhajících profesí)
Název česky Dramatická výchova jako zdroj pro výzkum a intervenční praxi speciální pedagogiky (pomáhajících profesí)
Název anglicky Drama as a resource for research and intervention strategies in special needs education (supporting professions)
Autoři VOJTOVÁ, Věra.
Vydání 1. vyd. Brno, Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů. od s. 19-26, 8 s. 2013.
Nakladatel MuniPress
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6518-5
Klíčová slova česky Drama; speciální pedagogika; intervence; výzkum; eduakční praxe; profese; zájem dítěte; institucionální výchova.
Klíčová slova anglicky Drama education; special education; intervention; research; educational practice; profession; child interest; residential care.
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 24. 3. 2014 19:49.
Anotace
V kapitole vymezujeme koncept výzkumných strategií prezentovaných v monografii. Mezioborová spolupráce přináší do intervenčních procesů prostředky i témata k diagnostice bariér a edukačních potřeb jedinců s problémy/poruchami chování jako zdroje pro informovanou intervenci. Vytváří tak současně i prostor pro výzkum efektivity cílených speciálněpedagogických procesů.
Anotace anglicky
The chapter defines the concept of research strategies presented in the monography. Interdisciplinary collaboration provides to the intervention processes the means and the topics to diagnose barriers and educational needs of individuals with behaviour disorders as resources of informed intervention. It simultaneously creates space for research of effectiveness targeted special educational processes.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 15:24