D 2013

Učebnice integrované přírodovědy a nadaní.

RYCHNOVSKÝ, Boris

Basic information

Original name

Učebnice integrované přírodovědy a nadaní.

Name (in English)

Texbooks of INTEGRATED SCIENCE and gifted pupils

Authors

RYCHNOVSKÝ, Boris

Edition

1. vyd. Brno, UČITEL A NADANÝ ŽÁK . Sbor. ref. mezinár. virtuál. sem. 4.12.2012, p. 43-47, 5 pp. 2013

Publisher

PdF MU

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-6672-4

Keywords (in Czech)

nadaní žáci; rozvoj vědomostí a dovedností; učebnice Integrované přírodovědy; témata

Keywords in English

gifted pupils; development of knowledge and skills; textbooks of Integrated Science; themes
Změněno: 24/2/2014 16:50, doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.

Abstract

V originále

Příspěvek shrnuje možnosti využití nově koncipovaných učebnic INTEGROVANÉ PŘÍRODOVĚDY 1–6 pro rozvoj vědomostí a dovedností nadaných žáků. Výzkumné šetření na vzorku studentů Pedagogické fakulty MU a učitelů bylo směrováno k možnostem využití témat pro účely výuky na základních školách.

In English

The contribution describes application of new texbooks INTEGRATED SCIENCE 1-6 for development of knowledge and skills gifted pupils. Research among students in Faculty of Education and teachers was directed at utility of themes for education at secondary schools.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education