JAKUŠ, Juraj, Jiří HRBÁČEK, Ľubica STUCHLÍKOVÁ a Tomáš LOPUŠNÍK. Creation of Interactive Multimedia Study Supports. In Miroslav Hrubý. International Conference Distance Learning, Simulation and Communication. první. Brno: Vydavatelské oddělení UO. s. 78-83. ISBN 978-80-7231-919-0. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Creation of Interactive Multimedia Study Supports
Název česky Tvorba interaktivních multimediálních studijních opor
Autoři JAKUŠ, Juraj (703 Slovensko), Jiří HRBÁČEK (203 Česká republika, garant, domácí), Ľubica STUCHLÍKOVÁ (703 Slovensko) a Tomáš LOPUŠNÍK (703 Slovensko).
Vydání první. Brno, International Conference Distance Learning, Simulation and Communication, od s. 78-83, 6 s. 2013.
Nakladatel Vydavatelské oddělení UO
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 20201 Electrical and electronic engineering
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00072370
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7231-919-0
UT WoS 000399862700012
Klíčová slova česky Adobe Flash, portál'' eLearn centrální'', e-learning, interaktivní multimediální studijní opory; interaktivní flashové animace
Klíčová slova anglicky Adobe Flash; portal ''eLearn central''; e-learning; interactive multimedia study supports; interactive flash animations
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 21. 3. 2018 09:20.
Anotace
What’s unique about the educational portal ''eLearn central'', is its original interactive multimedia study supports - animations. More than 35 flash animations have been developed in very close and creative cooperation between students and teachers from ''eLearn central team''. These animations are freely accessible in “Interactive flash animations” e-learning resource library. This paper deals with authors’ experience in the creation, design and usage of interactive flash animations as a versatile tool to reduce students’ knowledge differences, to get over the lack of students’ motivation to learn, to raise education efficiency of technical subjects and to enhance the quality of traditional teaching methods. The authors discuss the main challenges and opportunities in context with the creation of interactive multimedia study supports in Adobe Flash with the usage of effective graphics creation strategy. Shows specific system solutions, which were based on the results of research designed and implemented.
Anotace česky
Vzdělávací portál je jedinečný svými originálními interaktivními multimediálními studijními oporami - animacemi. Obsahuje více než 35 flashových animací vytvořených za úzké spolupráce studentů a učitelů 'eLearn central'.Animace portálu jsou volně přístupné. Článek se zabývá autorskou praxí v tvorbě, návrhu a využití interaktivních flashových animací jako univerzálního nástroje umožňujícího snížit rozdíly ve znalostech žáků a studentů. Využití animací posiluje jejich motivaci ke studiu. Zvyšuje efektivitu vzdělávání technických předmětů a kvalitu tradičních výukových metod. Autoři zde diskutují hlavní možnosti a pozitiva související s tvorbou multimediálních interaktivních studijních opor vytvářených v Adobe Flash a ukazují novou strategii, která tyto opory a jejich využití ještě zefektivní a rozšíří jejich možnosti. Ukazuje konkrétní řešení systémů, které byly na základě výsledků výzkumů navrženy a realizovány.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:43