Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1167659, author = {Klenková, Jiřina}, address = {Brno}, booktitle = {Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb}, edition = {1.}, editor = {KLENKOVÁ J. et al}, keywords = {communication; communication ability; impaired communication ability; linguistic levels; individual integration; group integration; inclusive school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6652-6}, pages = {9-33}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Vzdělávání dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a na prvním stupni základní školy}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1167659 AU - Klenková, Jiřina PY - 2013 TI - Vzdělávání dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a na prvním stupni základní školy VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021066526 KW - communication KW - communication ability KW - impaired communication ability KW - linguistic levels KW - individual integration KW - group integration KW - inclusive school N2 - V kapitole je prezentován výzkum, který byl realizován v rámci řešení Výzkumného záměru MSM 0021622443 „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Po dobu řešení výzkumného záměru byla analyzována problematika vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vybraná výzkumná šetření byla zaměřena na vývoj a obtíže ve vývoji komunikační schopnosti dětí před zahájením a v počátcích povinné školní docházky a na vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností na prvním stupni v rámci inkluzivní školy. ER -
KLENKOVÁ, Jiřina. Vzdělávání dětí a žáků s narušenou komunikační schopností v předškolním věku a na prvním stupni základní školy (Education of Children and Pupils with Communication Disorders in Preschool Age and in Primary School). In KLENKOVÁ J. et al. \textit{Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb}. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p.~9-33. ISBN~978-80-210-6652-6.
|