JAGOŠOVÁ, Lucie. Potenciál evaluace pro muzejního pedagoga. Online. In Muzeum a škola : sborník příspěvků z konference Muzeum a škola aneb Aby věci promluvily 20. a 22. března 2013. Zlín: Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně, 2013. s. 15-25. ISBN 978-80-87130-28-5. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Potenciál evaluace pro muzejního pedagoga
Název česky Potenciál evaluace pro muzejního pedagoga
Název anglicky Evaluation potential for museum educator
Autoři JAGOŠOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání Zlín, Muzeum a škola : sborník příspěvků z konference Muzeum a škola aneb Aby věci promluvily 20. a 22. března 2013, od s. 15-25, 11 s. 2013.
Nakladatel Muzeum jihovýchodní Moravy ve Zlíně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60500 6.5 Other Humanities and the Arts
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00072456
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-87130-28-5
Klíčová slova česky evaluace; pedagogická evaluace; muzeum; muzejní pedagog
Klíčová slova anglicky evaluation; educational evaluation; museum; museum educator
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Lucie Jagošová, DiS., PhD., učo 56041. Změněno: 7. 11. 2022 13:26.
Anotace
V práci muzejního pedagoga je nezbytná pravidelná zpětná vazba, která by eliminovala chyby a umožňovala postupné zkvalitňování a zvyšování efektivity v oblasti muzejní prezentace. Příspěvek vymezuje základní terminologii, představuje relevantní zdroje z oblasti teorie, praxe (kazuistik) a evaluačních studií. Nastiňuje potenciál evaluace v muzejní edukaci a práci muzejního pedagoga. Zamýšlí se nad možnostmi, jak lze tyto poznatky využít pro další práci.
Anotace anglicky
For museum educational work there is very important to have feedback to eliminate mistakes and to provide improvement of museum presentation effect. Text aims to key terms and relevant literature to theory, practice (case studies) and evaluation studies. It facilitates educational potential of museum education and museum educator activities. It calculates with possibilities of using these findings for following activities.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 12:01