Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu
GRŮZOVÁ, Lucie. Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu (The readiness of preschool children for enter to primary school in international context). 2014. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu |
Name in Czech | Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu |
Name (in English) | The readiness of preschool children for enter to primary school in international context |
Authors | GRŮZOVÁ, Lucie. |
Edition | 2014. |
Other information | |
---|---|
Type of outcome | Presentations at conferences |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | Připravenost, zralost, sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí. |
Keywords in English | readiness, ripeness, socially and culturally disadvantaged environment. |
Changed by | Changed by: Dana Nesnídalová, učo 831. Changed: 23/3/2015 16:54. |
Abstract |
---|
Prezentace ukazuje sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí v souvislosti se školní Připraveností dítěte a charakterizuje vzdělávací kontext v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v České Republice. |
Abstract (in Czech) |
---|
Prezentace ukazuje sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí v souvislosti se školní Připraveností dítěte a charakterizuje vzdělávací kontext v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v České Republice. |
Abstract (in English) |
---|
Presentation shows the socially and culturally environment and its influence on child readiness for school and it brings some findings in Hungary, Poland, Slovakia and Czech Republic. |
PrintDisplayed: 1/10/2024 10:07