GRŮZOVÁ, Lucie. Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu (The readiness of preschool children for enter to primary school in international context). 2014.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu
Name in Czech Připravenost předškolních dětí na vstup do základního vzdělávání v mezinárodním kontextu
Name (in English) The readiness of preschool children for enter to primary school in international context
Authors GRŮZOVÁ, Lucie.
Edition 2014.
Other information
Type of outcome Presentations at conferences
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) Připravenost, zralost, sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí.
Keywords in English readiness, ripeness, socially and culturally disadvantaged environment.
Changed by Changed by: Dana Nesnídalová, učo 831. Changed: 23/3/2015 16:54.
Abstract
Prezentace ukazuje sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí v souvislosti se školní Připraveností dítěte a charakterizuje vzdělávací kontext v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v České Republice.
Abstract (in Czech)
Prezentace ukazuje sociálně a kulturně znevýhodněné prostředí v souvislosti se školní Připraveností dítěte a charakterizuje vzdělávací kontext v Polsku, na Slovensku, v Maďarsku a v České Republice.
Abstract (in English)
Presentation shows the socially and culturally environment and its influence on child readiness for school and it brings some findings in Hungary, Poland, Slovakia and Czech Republic.
PrintDisplayed: 27/4/2024 06:18