KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HRICOVÁ and Radka HORÁKOVÁ. Narušená komunikační schopnost, sluchové postižení (Communicative Disability, Hearing Impairment). 2013.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Narušená komunikační schopnost, sluchové postižení
Name (in English) Communicative Disability, Hearing Impairment
Authors KLENKOVÁ, Jiřina (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Barbora BOČKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Ilona BYTEŠNÍKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution), Lenka HRICOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Radka HORÁKOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition 2013.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/13:00072473
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) žák; škola; speciální vzdělávací potřeby; inkluze
Keywords in English pupils; school; special educational needs; inclusion
Changed by Changed by: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Changed: 3/3/2014 12:07.
Abstract
Ve workshopu byly prezentovány výsledky výzkumu v oblasti inkluzivního vzdělávání žáků se sluchovým postižením a žáků s narušenou komunikační schopností na základní škole a dále byly tyto výsledky diskutovány se všemi účastníky workshopu.
Abstract (in English)
In the workshop were presented results of the research, which was focused on the inclusion education of pupils with hearing impairment and pupils with impaired communication ability in the primary school. This focus was discussed with all members of workshop.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 27/5/2024 21:22