C 2013

Aspekty komunikační kompetence žáků mladšího školního věku a narušené komunikační schopnosti v kontextu se vzděláváním.

BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona

Základní údaje

Originální název

Aspekty komunikační kompetence žáků mladšího školního věku a narušené komunikační schopnosti v kontextu se vzděláváním.

Název česky

Aspekty komunikační kompetence žáků mladšího školního věku a narušené komunikační schopnosti v kontextu se vzděláváním.

Název anglicky

Aspects of Communication Skills in Children and Pupils - Possibilities in Speech and Language Assessment

Autoři

BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vydání. Brno, Jedinci s narušenou komunkační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb. od s. 35-52, 18 s. 2013

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/13:00072475

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-6652-6

Klíčová slova česky

žák mladšího školního věku; základní vzdělávání; komunikace; kompetence

Klíčová slova anglicky

first grade primary school pupils; primary education; communication; skills

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 3. 3. 2014 16:16, doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

V kapitole jsou uvedeny závěry výzkumů realizovaných v rámci Výzkumného záměru, v nichž je analyzována komunikační kompetence žáků mladšího školního věku a narušená komunikační schopnost včetně jejího vlivu na školní úspěšnost žáků.

Anglicky

The chapter presents research results obtained within research work during the Research Project MSM0021622443, we analysed communication skills in the first grade primary school pupils and communication disorders, including their influence on the school performance of pupils.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 20. 10. 2024 01:12