Detailed Information on Publication Record
2013
Aspekty komunikační kompetence žáků mladšího školního věku a narušené komunikační schopnosti v kontextu se vzděláváním.
BYTEŠNÍKOVÁ, IlonaBasic information
Original name
Aspekty komunikační kompetence žáků mladšího školního věku a narušené komunikační schopnosti v kontextu se vzděláváním.
Name in Czech
Aspekty komunikační kompetence žáků mladšího školního věku a narušené komunikační schopnosti v kontextu se vzděláváním.
Name (in English)
Aspects of Communication Skills in Children and Pupils - Possibilities in Speech and Language Assessment
Authors
BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)
Edition
1. vydání. Brno, Jedinci s narušenou komunkační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb. p. 35-52, 18 pp. 2013
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
RIV identification code
RIV/00216224:14410/13:00072475
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-6652-6
Keywords (in Czech)
žák mladšího školního věku; základní vzdělávání; komunikace; kompetence
Keywords in English
first grade primary school pupils; primary education; communication; skills
Tags
Reviewed
Změněno: 3/3/2014 16:16, doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
V originále
V kapitole jsou uvedeny závěry výzkumů realizovaných v rámci Výzkumného záměru, v nichž je analyzována komunikační kompetence žáků mladšího školního věku a narušená komunikační schopnost včetně jejího vlivu na školní úspěšnost žáků.
In English
The chapter presents research results obtained within research work during the Research Project MSM0021622443, we analysed communication skills in the first grade primary school pupils and communication disorders, including their influence on the school performance of pupils.
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|