RYCHNOVSKÝ, Boris. Badatelsky orientovaná výuka v zoologii na PdF MU. In Jiřina Novotná. Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů. Sborník příspěvků z konference 27. 11. 2013. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. s. 26-35. ISBN 978-80-210-6724-0. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Badatelsky orientovaná výuka v zoologii na PdF MU
Název anglicky Inquiry based science in zoology on Faculty of Education MU
Autoři RYCHNOVSKÝ, Boris.
Vydání 1. vyd. Brno, Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů. Sborník příspěvků z konference 27. 11. 2013. od s. 26-35, 10 s. 2013.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání paměťový nosič (CD, DVD, flash disk)
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-6724-0
Klíčová slova česky heuristická metoda; forma samostatné přípravy; forma samostatného objevování; terénní cvičení; učitelství 1. i 2. stupně
Klíčová slova anglicky heuristic method; self-prepare form; self-discover form; practice in field; ground teaching profession
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 14. 4. 2014 12:27.
Anotace
Metody „Badatelsky orientované výuky“ (BOV) jsou v průběhu studia přírodopisu na PdF MU aplikovány jak v bakalářském tak i magisterském studiu. Byly popsány hlavní formy samostatné přípravy v jednotlivých zoologických předmětech, forma samostatného objevování v průběhu terénních cvičení a BOV v rámci didaktiky přírodopisu. Příspěvek integruje BOV se zážitkovou pedagogikou.
Anotace anglicky
Inquiry based education (IBE) are applicated into Bc. and Mgr. study of natural science on PdF MU. Main forms self-prepare subjects was described into paper in zoology, self-discover in field and in didactics of natural science. The paper integrates IBE with experiences pedagogy.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 23:55