p 2014

Wie Vorschulkinder Sprachen lernen

BRYCHOVÁ, Alice

Basic information

Original name

Wie Vorschulkinder Sprachen lernen

Name in Czech

Jak se učí předškolní děti jazyky

Name (in English)

How preschool children learn languages

Edition

vzdělávání inspektorek a pedagožek mateřských škol v Dolním Rakousku, 2014

Other information

Language

German

Type of outcome

Vyžádané přednášky

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Austria

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

Keywords (in Czech)

předškolní osvojování si cizího jazyka, vícejazyčnost, jazyk sousedů

Keywords in English

pre-school foreign language acquisition, multilingualism, language of neighbors

Tags

International impact
Změněno: 31/3/2015 12:54, PhDr. Alice Brychová, Ph.D.

Abstract

V originále

Der Vortrag behandelt das Thema, wie Kinder im Vorschulalter die Sprache ihres Nachbaren lernen können. Die meisten Erkenntnisse stützen sich auf die Beobachtungen, die innerhalb von zwei Jahren bei Hospitationen gesammelt wurden. Es wird zusammenfassend úber Prinzipien berichtet, die beim Sprachenerwerb der Vorschulkinder berücksichtigt werden sollten. Außerdem werden grundlegende Hypothesen und Theorien des Spracherwerbs vorgestellt.

In Czech

Přednáška pojednává o problematice osvojování si jazyka sousedů dětmi v předškolním věku. Většina poznatků byla získána v rámci dvouletého pozorování v mateřských školách. Dále jsou shrnuty informace o hypotézách a teoriích osvojování si jazyků.