JANÍKOVÁ, Věra. Deklarierte versus realisierte Förderung von Mehrsprachigkeit aus bildungs- und sprachenpolitischer Sicht. In Die Internationale Deutschlehrertagung (IDT). 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Deklarierte versus realisierte Förderung von Mehrsprachigkeit aus bildungs- und sprachenpolitischer Sicht
Název česky Deklarovaná versus realizovaná podpora mnohojazyčnosti z hlediska vzdělávací a jazykové politiky
Název anglicky Declared versus realized promotion of multilingualism in terms of education and language policy
Autoři JANÍKOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Die Internationale Deutschlehrertagung (IDT), 2013.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Itálie
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/13:00066975
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky mnohojazyčnost; výuka cizích jazyků; jazyková politika; analýza
Klíčová slova anglicky multilingualism; foreign language learning and teaching; language policy; analysis
Změnil Změnila: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D., učo 1445. Změněno: 11. 3. 2014 10:30.
Anotace
Der Beitrag stellt einige partielle Ergebnisse des Forschungsprojektes Mehrsprachigkeit in der tschechischen Schule: Deutsch nach Englisch (GAP 407/11/0321) vor, das unter anderem auf die Ist-Situation in Tschechien in Bezug auf die fremdsprachenpolitische Facette des Mehrsprachigkeitskonzepts fokussiert.
Anotace česky
Příspěvek představuje dílčí výsledky výzkumného projektu Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině (GAP 407/11/0321). Je analýzou současného stavu realizace konceptu mnohojazyčnosti v České republice z hlediska výuky cizích jazyků.
Anotace anglicky
The paper presents partial results of a research project Multilingualism in the Czech school: learning and teaching of German after English (GAP 407/11/0321). It is an analysis of the current state of implementation of the concept of multilingualism in the Czech Republic in terms of teaching foreign languages.
Návaznosti
GAP407/11/0321, projekt VaVNázev: Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
Investor: Grantová agentura ČR, Mnohojazyčnost v české škole: učení a vyučování němčiny po angličtině
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 18:27