Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1168387, author = {Blažková, Růžena and Vaňurová, Milena}, address = {Brno}, booktitle = {Učitel a nadaný žák}, edition = {1.}, editor = {Jan Šťáva}, keywords = {mathematically gifted pupil; tasks solving; intuition; insight}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6672-4}, pages = {17-22}, publisher = {Masarakova univerzita}, title = {Intuice a vhled při řešení úloh matematicky nadanými žáky}, year = {2013} }
TY - JOUR ID - 1168387 AU - Blažková, Růžena - Vaňurová, Milena PY - 2013 TI - Intuice a vhled při řešení úloh matematicky nadanými žáky PB - Masarakova univerzita CY - Brno SN - 9788021066724 KW - mathematically gifted pupil KW - tasks solving KW - intuition KW - insight N2 - Sledování přístupu matematicky nadaných žáků k řešení netradičních úloh ukázalo, že na rozdíl od většiny žáků v běžné třídě, nadaní žáci vyřeší úlohu, aniž by respektovali ve škole naučené postupy a jejich zápisy. S obtížemi se podřizují formálním postupům, které jsou často vyžadovány učiteli, nebo předem připravenými předtištěnými šablonami v pracovních sešitech. Často využívají okamžitého nápadu, intuice a vhledu. V příspěvku uvádíme několik příkladů úloh, při jejichž řešení se projevila schopnost nadaných žáků využít intuice a vhledu. ER -
BLAŽKOVÁ, Růžena and Milena VAŇUROVÁ. Intuice a vhled při řešení úloh matematicky nadanými žáky (Intuition and insight in solving mathematical tasks by gifted pupils). In Jan Šťáva. \textit{Učitel a nadaný žák}. 1st ed. Brno: Masarakova univerzita, 2013, p.~17-22. ISBN~978-80-210-6672-4.
|