JEDLIČKOVÁ, Helena. Badatelsky orientovaná přírodovědná výuka v obecných souvislostech, ve výzkumu a v praxi vzdělávání (Enguiry-based science teaching in general context, research and in the practice of education). In PaedDr. Anna Sandanusová, Ph.D. Priority terciárneho vzdelávania učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov. první. Nitra (Slovensko): FPV UKF v Nitre Univerzita Konštantína Filosofa v Nitre, Univerzita Karlova v Praze, Česká zemědělská univerzita v Praze 2013, 2013, p. 149-157. Prírodovedec č. 562 ,EDUCO, č. 12. ISBN 978-80-558-0510-8. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1168460, author = {Jedličková, Helena}, address = {Nitra (Slovensko)}, booktitle = {Priority terciárneho vzdelávania učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov}, edition = {první}, editor = {PaedDr. Anna Sandanusová, Ph.D.}, keywords = {Research oriented teaching Enquiry based science education project Biology for Life and Health Experiential and situational learning Education for sustainable development and health Dynamic Model of Experiential Learning}, howpublished = {paměťový nosič}, language = {cze}, location = {Nitra (Slovensko)}, isbn = {978-80-558-0510-8}, pages = {149-157}, publisher = {FPV UKF v Nitre Univerzita Konštantína Filosofa v Nitre, Univerzita Karlova v Praze, Česká zemědělská univerzita v Praze 2013}, title = {Badatelsky orientovaná přírodovědná výuka v obecných souvislostech, ve výzkumu a v praxi vzdělávání}, year = {2013} }
TY - CHAP ID - 1168460 AU - Jedličková, Helena PY - 2013 TI - Badatelsky orientovaná přírodovědná výuka v obecných souvislostech, ve výzkumu a v praxi vzdělávání VL - Prírodovedec č. 562 ,EDUCO, č. 12 PB - FPV UKF v Nitre Univerzita Konštantína Filosofa v Nitre, Univerzita Karlova v Praze, Česká zemědělská univerzita v Praze 2013 CY - Nitra (Slovensko) SN - 9788055805108 KW - Research oriented teaching Enquiry based science education project Biology for Life and Health Experiential and situational learning Education for sustainable development and health Dynamic Model of Experiential Learning N2 - Případová studie prezentuje částečné výsledky longitudiálního výzkumu, zaměřeného na „Dynamický model zkušenostního učení“ v projektu „Biologie pro život a zdraví“. Prezentovány jsou základní principy badatelsky orientovaného přírodovědného vzdělávání (poskytnutí osobní kontroly, potřebného učebního prostředí a interakcí včetně spolupráce) a otázka jejich aplikovatelnosti na oblast „masového“ vysokoškolského vzdělávání. Akční výzkum je zaměřen na vzdělávání pro udržitelný rozvoj a zdraví v kontextu změn vzdělávání v Evropě na principu situačního a zkušenostního učení učitelů. Projekt se zabývá implementací zkušenostního učení jako základu znalostní báze učitelů v integrované didaktické přírodovědné výuce ve studijním programu Učitelství pro primární vzdělávání na pracovišti „Kejbaly“ PdF MU. ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. Badatelsky orientovaná přírodovědná výuka v obecných souvislostech, ve výzkumu a v praxi vzdělávání (Enguiry-based science teaching in general context, research and in the practice of education). In PaedDr. Anna Sandanusová, Ph.D. \textit{Priority terciárneho vzdelávania učiteľov prírodovedných, poľnohospodárskych a príbuzných odborov}. první. Nitra (Slovensko): FPV UKF v Nitre Univerzita Konštantína Filosofa v Nitre, Univerzita Karlova v Praze, Česká zemědělská univerzita v Praze 2013, 2013, p.~149-157. Prírodovedec č. 562 ,EDUCO, č. 12. ISBN~978-80-558-0510-8.
|